תאורה לפינת אוכל ולמטבח

תאורה לפינת אוכל

תאורה לפינת אוכלכל מי שעומד לקראת רכישה של תאורה לפינת אוכל, רצוי שיזכור שלתאורה ישנה השפעה ישירה על התחושות וכלל האווירה, ועל כן אם מבקשים לתבל את האוכל עם תאורה ראויה, הרי שיש לבחור בקפידה את אופי אלומת האור והאלמנט שמקיף אותה וגוף תאורה למטבח, וכאן ניתן למצוא חגיגה שלמה של אופציות עיצוביות, ולו כי בכל מטבח יש מרקמים וצבעים אחרים השולטים בו, לכל מטבח ישנה אווירה מעט שונה, לכל מטבח יש אזורים המצריכים הארה יותר חזקה, לכל מטבח יש אלמנטים הדורשים התחשבות וכדומה. על כן רגע לקראת שרוכשים מנורות תקרה מעוצבות, יש לבחון שהתאורה אכן מתאימה מבחינה עיצובית, מתאימה לכלל האלמנטים שאמורים להיות מוארים, שהיא בגובה הנכון, שהחומריות שלה מתאימה למקום שבא במגע רב עם אדים ושהיא מתאימה הן עבור ארוחה משפחתית והן עבור ארוחה רומנטית זוגית.

שלושה טיפים

להלן מגוון טיפים אשר עשויים לסייע לקבל החלטה מושכלת בבחירת תאורה לפינת אוכל, וזאת על מנת שתבחרו כהלכה תאורה שתעמוד באופן ממורכז מעל השולחן ושהאור שלה יהיה עוצמתי, אך לא יגרום לסנוור. ובכן יש לבחור תאורה שלא נוטה להתחמם, כגון לד, וזאת כי מדובר בחדר שעשוי להתחמם בקלות בעת הדלקת תנור הבישול או הגז. יש לבחור תאורה שלא תתחרה עם אלמנט חשוב אחר בחלל, אלא תתמוך בסגנון הכללי, תשדרג את העיצוב של החלל ותהפוך כל ארוחה להרבה יותר מיוחדת, טעימה ואווירתית.

להרשים מבלי לסנוור

אלמנט חשוב בנוגע לארוחה תחת תאורה מתאימה, הנו נושא הסנוור. חשוב ביותר לוודא שהתאורה בה בוחרים אינה מסנוורת, וזאת כי סנוור עשוי להוות מטרד ולפגוע באווירה ביתית משפחתית נעימה. מכאן שגם אם בוחרים בתאורה המשתלשלת מטה אל עבר שולחן האוכל, אי המטבח או משטח העבודה, יש לוודא שהקרבה אינה גורמת לסנוור, אלא רק מפיקה תאורה נעימה באופן אחיד וססגוני.

תאורה נסתרת

לאחר שמגדירים את התקציב בו יש לעמוד, בוחרים את האלמנטים הרצויים, מפרטים מהן הדרישות שלכם מהתאורה – ניתן להתחיל ליהנות מהיצע עשיר אשר עונה על ההגדרה. מכאן שניתן למצוא מבחר נברשות לפינת אוכל, ספוטים, מנורות תקרה, תאורות קיר ועוד. אם מבקשים להשקיע מעט ולקבל הרבה, הרי שניתן להוסיף תאורה נסתרת, ולו על מנת להאיר נישה שבה מונחים כלי מטבח, את קו המתאר של משטחי העבודה וכדומה, כך שבהשקעה צנועה ניתן לשדרג מגוון אלמנטים, אך פה כאמור מדובר בתוספות.

חומרים

אם פעם היה ניתן למצוא בעיקר זכוכית ומתכת, הרי שכיום ניתן למצוא חגיגה שלמה של חומריות אשר עשויה להתאים עבור תאורה לפינת אוכל. אי לכך, ממש כפי שמארגנים תפריט טעים במיוחד לאחר שסופגים השראה ממגוון ספרי בישול, כך ניתן לספוג השראה ממגוון תמונות של עיצובי בתים, ופשוט ליהנות מכל הליך הרכישה.

לייעוץ תאורה ללא עלות

השאירו פרטים לשיחה עם נציג