תכנון ועיצוב תאורה בשיפוץ

החלטת לשפץ את הבית בשעה טובה? חשוב כי תכליל בתוכנית השיפוץ שלך גם תכנון מקדים של מיקום גופי התאורה בחללים השונים. ניתן להחליף את גופי התאורה הקיימים בחדשים, אך אם מיקומם אינו מתאים לכם עוד יש לחצוב בקיר בשביל תאורה מסוימת או לחילופין – לבצע הנמכה של התקרה בעזרת קירות גבס אשר יאפשרו לך לשלב גופי תאורה שונים בחלל. החציבה בקיר הרבה פעמים היא מעט יותר מורכבת כי היא עלולה לפגוע בתשתיות קיימות, לכן הרבה פעמים נעשית הנמכה של התקרה בגבס.

איך מתחילים?

חשוב להתייעץ עם מעצב פנים או אדריכל אשר ילוו אותך לאורך כל הדרך. בדרך כלל מתחילים בבדיקה של איזה ריהוט רוצים בבית לאחר השיפוץ, ואיפה רוצים למקמו. לאחר שיודעים את המיקומים של הרהיטים השונים ניתן להתחיל ולשבץ את מיקומי התאורה. חשוב בתכנון המקדים גם להגדיר את עוצמת התאורה ואת סוג התאורה. יש שוני בסוגי העוצמות של תאורה בסלון לעומת חדרי השינה וזה דבר שצריך לדעת מראש לפני שמתחילים לשפץ.

עיצוב תאורה  

תאורה איכותית הנשמרת לאורך זמן

לאחר שסיימת את שלב התכנון תוכל להתחיל ולרכוש את התאורה הנדרשת. כאשר תיגש למעמד הרכישה של גופי התאורה השונים יש לבדוק את איכותם. חבל לקנות גופי תאורה שאינם איכותיים ויתקלקלו לאחר זמן קצר. תוכל להתייעץ עם צוות יועצי התאורה שלנו על שלל גופי התאורה הקיימים אצלנו ואנו נוכל להכווין אותך ולעזור לך לעשות את ההתאמה הנדרשת לביתך. אצלנו תקבל תאורה מעוצבת ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר בליווי תו תקן אירופאי.

 

 

צרו איתנו קשר:





לייעוץ תאורה ללא עלות

השאירו פרטים לשיחה עם נציג