תכנון ובחירת תאורה לבית

כאשר מתכננים תאורה חדשה לבית חשוב להקדים ולשלב את התכנון בו בזמן עם תכנון נקודות החשמל על מנת שתהיה השקה בין השניים. אם תתכנן תאורה ללא התייחסות לנקודות החשמל אתה יכול למצוא את עצמך בבעיה שתדרוש ממך הוצאה כספית נוספת ועיכוב גדול בקבלת הבית מוכן למגורים. סגנון התאורה רצוי כי יתכתב עם השפה העיצובית של שאר חלקי הבית, על מנת ליצור קו עיצובי אחיד ונעים לעין. תוכל להתייעץ עם אדריכל או מעצב פנים שיעזור לך בתכנון עצמו וכמו כן בבחירת גופי התאורה.

תאורה שונה בכל חלל בבית

כל חלל בבית, אם כן, דורש עוצמה שונה של אור וגודל שונה של גוף תאורה. הסלון הוא בדרך כלל מקום מרכזי בבית לכן שם מומלץ לשים גוף תאורה גדול ובעל עוצמת אור חזקה יחסית. בדומה לסלון גם המטבח הוא מקום שדורש עוצמה יחסית גבוהה של אור על מנת שיהיה נוח לבשל בו. בשונה משניהם חדרי הרחצה דורשים אור רך ורגוע יותר, בעל עוצמה חלשה. גם חדרי השינה בדרך כלל יקבלו גופי תאורה רגועים ולא חזקים. בלייטאין תוכל למצוא את כל סוגי גופי התאורה ולהתאים אותם לחדרים השונים בבית שלך.

גופי תאורה לבית

מגוון גופי תאורה

יש לא מעט סוגים שונים של גופי תאורה. ישנם גופי תאורה עומדים, תלויים מהתקרה, תלויים מהקירות. כל חדר בבית זקוק לסוג אחר של תאורה לבית ולכן יש לתכנן מראש מה רוצים ולרכוש בחוכמה. חדרי ילדים זקוקים לדוגמא לגופי תאורה בטיחותיים, לכן אם אהבת גוף תאורה מסוים ורצית אותו לחדר ילדים אל תקנה לפני שתוודא שהוא בטוח מספיק. מומלץ להשקיע זמן וכסף בתכנון נכון של הצבת גופי התאורה בחדרים על מנת שבזמן אמת לא תאלץ לשנות את התוכנית עקב חוסר התאמה או מפגע בטיחותי.

 

 

 

צרו איתנו קשר:





לייעוץ תאורה ללא עלות

השאירו פרטים לשיחה עם נציג