תאורה לחדר שינה

תאורה לחדר שינה

תאורה לחדר שינהכאשר עומדים להתאים בין תאורה לבין חדר השינה, הרי שיש לקחת בחשבון שמדובר בחדר בו עשויים להתעורר מגוון צרכים. מכאן לצד פעולות כגון מנוחה ושינה, גם מדובר בחדר בו מתלבשים, קוראים ספר, נכנסים אליו על מנת להירגע, מתאפרים בו, רואים בו סרטים וכדומה. אי לכך, מומלץ ביותר שחדר מעין זה יכיל תכנון מושכל של תאורה – הן עבור צרכים פרקטיים והן עבור צרכים חזותיים, ועל כן נהוג שלצד גופי תאורה קבועים, גם ייתכנו גופי תאורה שניתן להזיז ולנייד, ולו באמצעות כיוון אלומת האור באופן ידני.

התאמה מלאה

כאמור לחדר שינה יש מגוון תפקידים ועל כן יש לבחון איזו תאורה לחדר שינה אידאלית עבור צרכים משתנים. מכאן שניתן למצוא שעבור חדר הילדים מוטב לבחור בתאורה רכה ומרכזית שמפזרת את האור באופן שווה כמו מנורות תקרה מעוצבות, וזאת לצד תאורת מיטה עבור שעות הלילה אשר מאפשרת לילד לשלוט על אופן ההדלקה באופן עצמאי. כמו כן, גם בחדר השינה של ההורים רצוי להתקין תאורה מרכזית, אך לצידה גם ניתן יהיה למצוא תאורה אישית ואף תאורה שקועה כגון ספוט, ולו על מנת לתת נפח נוסף ליצירת אומנות התלויה (או מונחת) בחדר.

מבחר ומשמעויות

כאשר בוחרים מתוך מגוון גופי תאורה לחדר שינה, ניתן לשחק בין תאורה כללית לבין תאורה אישית, ולו כי בן הזוג מבקש לישון אך אתם מבקשים לסיים את הפרק בספר מבלי להפריע, ניתן ליהנות מאווירה רומנטית בזכות מנורת קיר לקריאה השולחת אלומה ממוקדת לאזור יחיד וניתן ליהנות מאור רך עילי. אי לכך יש להתחשב במגוון גופי התאורה, ואף יש ליצור שפה אחידה בין מגוון הגופים השונים, ועל כן כאשר עומדים לרכוש גוף כזה או אחר עבור חדר השינה, מוטב לרכוש את הכול במקום אחד, כך שמראש ניתן להבטיח התאמה מלאה.

מנורה עומדת

אחת האופציות היותר קסומות בתחום התאורה עבור חדרי השינה, הינה מנורה עומדת. מכאן שניתן להעמיד את התאורה לצד כורסת ישיבה, לצד המיטה, בפינה של החדר, לצד השידה ועוד, כאשר הכוח הגדול של תאורה מעין זו ניכר בעובדה שהתאורה מהווה מעין פסל, כלומר אביזר נוי התופס עניין רב ומוסיף לאווירה, ועל כן אם יש מספיק מקום ולא חוששים מהצטברות של אבק, הרי שמדובר באופציה כדאית ביותר, אשר מוסיפה אלמנט יפהפה לכל חדר במגוון חומרים כגון עץ, נירוסטה, שילובי בדים ועוד.

להשקיע בזוגיות

עבור הורים עם ילדים, זמן איכות הנו מושג יקר מפז, וכיוון שחדר השינה מהווה בועה של פרטיות, מומלץ לוודא שהחדר יהיה מזמין ככול הניתן, וכאן נציין שבאמצעות הוספת גופי תאורה מעוצבים נכון ניתן לשדרג פלאים את אווירה, ועל כן כדאי להקפיד על מראה נקי ואוירה ואינטימית לצד שפה אחידה בין שלל האלמנטים.

לייעוץ תאורה ללא עלות

השאירו פרטים לשיחה עם נציג